četvrtak, 23. siječnja 2014.

Boem

Boem


za kore

12 bjelanjaka
300 gr secera
350 gr mljevenih ljesnika (przenih)
2 kasike kakao
1/2 praska za pecivo




Ispeci tri kore, ili peci jednu veliku pa je izrezati na tri jednaka dijela.
Kore se peku 15 minuta na 150 do 180 stepeni ovisno o rerni.




za kremu

12 zumanjaka
200 gr stauba
1 cokolada (100 gr)
200 gr putera


Zumanjke, staub i cokoladu skuhati na pari, kad se ohladi dodati umucen puter.




za glazuru

100 gr cokolade
3 kasike ulja

Ja sam pekla tri kore po 5 bjelanjaka sa 70 gr secera, pola kasike brasna, kasikom kakaoa i malom kasicicom praska za pecivo jer su jaja bila dosta sitna.
U kremu od 15 zumanjak sam stavila i jedno cijelo jaje da bi se prije zgusnula.
Kasiku kreme ostavite na stranu da mozete napraviti male ruzice i na svaku staviti cijeli ljesnik.
Kolac je prekrasnog ukusa, cokolada daje punocu ukusu przenog ljesnika i po meni ovo je vise torta nego kolac. Jak je i slobodno ga mozete rezati na manja parcad aaa kome je malo moze dobiti i dva :-)
Za glazuru sam stavila 150 gr cokolade.
Odnedavno sam otkrila da u nasem gradu moze da se kupiti cisti kakao puter i njega sam stavila u kremu paa oko 30 gr i krema je bila mmmmmmmm :-)

2 komentara:

  1. Divota, pa te kockice su poput najfinije tortice, lesnik i cokolada su spoj iz snova.:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lancicu :-) meni je jos bolja kombinacija kafa i przeni ljesnici, tad ljesnici imaju jos jaci okus i miris.
    Znam cesto Reform tortu napraviti u toj kombinaciji, ljesnici, cokolada i kafa u kremi mmmmmmm :-)
    Doci ce i ona na red.
    Sad imam svoj blog :-))))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši